Przyjaciele:

hpnews.pl
Harry-Potter.net.pl
RPG Wars
Black Wing's Lair - Polski Oficjalny Serwis Fanowski o World of Warcraft
Gra MMORPG Harry Potter - Forum gry mmorpg
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Gra na angieskim servie

Autor Wiadomość
Levan 



Wiek: 28
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 25
Skąd: z daleka
Wysłany: 2008-02-09, 15:13   Gra na angieskim servie

Czemu nie gracie na angielskim servie. Ja tam gram ale troche nudno bez polaków
 
     
bartasx 


Wiek: 28
Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 79
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-02-09, 19:01   

Ja nie gram bo nudno bez polakow i wole czekac na 3D
 
     
Likurg 
Król Sparty



Wiek: 30
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 344
Skąd: z domku
Wysłany: 2008-02-09, 19:14   

Czasu ostatnio nie mam na twc ;p a kiedy próbuje się dostać to zawsze serwer off ;p
_________________
Zapracowany. Diagnoza: Cierpi na chroniczny brak wolnego czasu :-(
 
     
Levan 



Wiek: 28
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 25
Skąd: z daleka
Wysłany: 2008-02-09, 20:54   

No to niech polacy grają na anglielskim servie to będzie fajnie ja gram od dzisiaj mam 15 lvl .nick-Mike Mclev .Griffindor.
 
     
Arion


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: hogwart
Wysłany: 2008-02-15, 19:19   

ja chcę grać ale nie wiem jak
 
     
bartasx 


Wiek: 28
Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 79
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-02-15, 21:59   

Normalnie :-/ Musisz utworzyc nowa postac i grac
 
     
Arion


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: hogwart
Wysłany: 2008-02-16, 11:31   

nie dochodzi mi link aktywacyjny a czekałem całą noc więc nie mogę zagrać

Ps.jak tam wogóle mam robić coś na zajęciach skoro są po angielsku
 
     
PuMbaPl 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: Bełchów
Wysłany: 2008-02-16, 15:01   

Ja gram na Ang acc PuMbaPl byłem na lekcji wszystko o angielsku xD powiedziałem polich please a wszyscy wywalili gały o tak O_o :D:D:D:D
 
 
     
Arion


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: hogwart
Wysłany: 2008-02-16, 19:12   

PuMbaPl napisał/a:
byłem na lekcji wszystko o angielsku xD powiedziałem polich please a wszyscy wywalili gały o tak O_o :D:D:D:D


Muszę tak zrobić


A jak długo będzie mi ten link szedł bo chcę zagrać?????
 
     
PuMbaPl 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: Bełchów
Wysłany: 2008-02-16, 21:20   

gmail.com załóż tutaj emaila od razu przyjdzie :D
 
 
     
Arion


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: hogwart
Wysłany: 2008-02-16, 23:09   

Dobra mam już dobrze jak ktoś chce mnie znaleźć to jestem Arion i jestem krukonem
 
     
Ryanek


Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 4
Skąd: tu jestem?
Wysłany: 2008-02-20, 10:54   

Ja też gram :D i ma nick: Ryans i jestem krukonem. Arion widziałem cie wczoraj w Hogwarcie, a Pumba mnie wczoraj rozwalił z Chrisem :D
 
     
Alekso 


Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 3
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2008-03-05, 14:30   

No ale jak moge wejsc na angielskiego serva.Sciagnelem byonda zarejestrowaem sie.Przyszedł link i co?W instrukcji byly podane takie numerki ktore trzeba bylo wpisac by sie polaczyc z polskim servem a z angielskim nie ma.HELP!!! :evil:
_________________
------------------------------------------------------
Ja zawsze jestem na fali:
Po prostu,
Jestem bogiem:D
 
 
     
Alekso 


Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 3
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2008-03-05, 14:31   

No ale jak moge wejsc na angielskiego serva.Sciagnelem byonda zarejestrowaem sie.Przyszedł link i co?W instrukcji byly podane takie numerki ktore trzeba bylo wpisac by sie polaczyc z polskim servem a z angielskim nie ma.HELP!!! :evil:
_________________
------------------------------------------------------
Ja zawsze jestem na fali:
Po prostu,
Jestem bogiem:D
 
 
     
Fred


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 1
Skąd: Hogwart
Wysłany: 2008-03-07, 14:55   

Ja moge grac tylko nie mam pojecia jak.Jestem tutaj zaledwie 10 minut i jeszcze nie wszystko wiem.Powie mi ktos co musze zrobic zeby grac?a poza tym powiedzcie mi peosze jak tam wejsc, bo ja nawet nie wiem gdzie to jest.
_________________
Stało już przed nim sześciu Potterów.Fred i George spojrzeli na siebie i jednocześnie krzyknęli.
-Super...jesteśmy identyczni!
-Chociaż...bo ja wiem...ja chyba nadal wyglądam trochę lepiej - powiedział Fred, przeglądajac się w stalowym czajniku.
 
     
Odpowiedz do tematu

Podobne tematy
 Tematy   Odpowiedzi   Autor   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Pijany fotograf nie ma urlopu ;P 6 Damiano1234 6235 2008-02-19, 18:06
Damiano1234
Brak nowych postów Bez tytułu... 80 Megan McGuire 27895 2007-11-13, 16:17
Megan McGuire
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Nie mogę się zalogować do gry 2 Kajoj 9523 2007-10-26, 12:05
Kajoj
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi serv jest wylaczony czy ja nie umiem sie zalogowac? 1 Wiclan 7204 2007-10-13, 17:27
Likurg
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Jak dlugo gra sie powinna ladowac? 2 AstereQ 4312 2007-07-31, 09:22
Damiano1234
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Harry Potter: The Wizards Chronicles - Gra MMORPG Sitemap
Theme xandgrey created by spleen modified v0.3 by warna

/